She's beautiful! Bueno, no tengo mucha cosa que contar. Enamorada, desilusionada y motivada para seguir adelante.
Últimamente no actualizo mucho, pero os leo a todas, me alegro de aquellas a las que les va bien y, les doy mi apoyo a todas las que lo necesiten.
Quiero que pase el tiempo rápido...
Lequierolequierolequiero!
:)
INTAKE:
*des: 25g cereales.
*com: un trocito de carne.
*mer: nada.
*cen: nada.
ets catalana, oi?
ReplyDeleteahahahahahaha sí, esclar que m'has respos i molt bé xDDDD
ReplyDeletesíiii 6plau!!! ensenyame-les *O* ara tinc curiositat, fixa't tu :$
i res, q t'entenc massa amb això que dius de que vols que passi de pressa el temps, perquè aquest és el meu principal sentiment amb la meva realitat u.u encara que no et creguis, també tracto de estar-ne positiva... s'ha d'intentar, i tant !! :)
seguim en contacte ^^ que ja estaves agregada i de tot !! ahahaha
(LLLLLLLLLLLLL) !! *
petoneeeets ! i cuida't molt molt ;)
muchas gracias por el consejo!
ReplyDeleteSí, sí que les entenc, fins i tot m'agradaria estudiar filologia anglesa, o sigui que més me val entendre-ho xddd
ReplyDeleteMoltes gràcies pels consells (L) de debò tu dic. Això de l'esport si que ho havia sentit però no sabia que era tan efectiu.
Tu ho has provat? t'ha donat resultat o t'ho ha contat algú?
En saps més trucs?
Estic desesperada, perquè arriba un moment que m'estanco i se'm va tot el control perquè em deprimeixo i he de tornar a començar. És senzillament frustrant T_T
Gràcies de nou.
Un petonaço!! continuem en contacte ^^
(LLLLLLLLLLLL) !! *